Moment from last year 1

KARNIVALEN

Karnivalen har alltid varit en favorit helg för mig, för er som inte bor i Nyköping vet nog inte vad det är en det en en stor händelse här i Nyköping iallafall.
Förra året så hände det faktiskt några roliga händelser som man alltid kommer komma ihåg och en av de var att vi hade en kasse med öl stående brevid oss när polisen kom fram och fråga vems det var. Såklart sa vi att det inte var våra och att de som hade den hade gott. Allt gick jätte bra tills en av oss fråga om det var okej om han fick chokladen? Självklart undrade de hur han visste det och efter någon dålig anledning fick han till slut chokladen , polisen gick därifrån med ett frågetecken och vi asgarvade (A)
Ofta händer det ganksa många roliga händelser med just poliser och jag har faktiskt en historia till :P
Jag och Zeipel var jätte kissnödiga och vi hittade inga toaletter någonstans och eftersom att det är förbjudet att kissa på almänplats var vi tvungna att vara diskreta. Så vi såg en kyrka och tänkte där ka vi ju gå där ser ingen oss. bara det att Zeipel är halvvägs när poliserna kommer från andra hållet. Snabbt gömmer jag drikan och går bort till henne. Där står vi säkert 5-10 min och lyssnar när polisen bara pratar, men duktiga som vi var prata vi oss ur allt och fick till och med reda var toaletterna fanns (A) Fast de är ju ganska äckliga så efter polisen hade gått så var det min tur, hehe vi är ju bara unga en gång :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0