Dag 1, färden

Hej just nu ligger jag i en stor härlig dubbel säng på Island. Har haft en lång resa framför mig för att hamna här. Men nu när man äntligen fått mat i sig och blivit mät och belåten känns allt så skönt. Eget rum som är otroligt fint och sängen ska vi inte prata om. Funderar seriöst på att sno med den hem super skön!

RESAN BÖRJADE MED BUSS FRÅN BUSSTERMINALEN



ÄR MAN TRÖTT SÅ BLIR MAN LÄTT GRINIG



LITE MAT I MAGEN GÖR SUSEN



JAG HINNER ELLER nej



VARFÖR GÅ NÄR MAN KAN ÅKA



EN GLAD ÖVERASKNING FÖR ALLA VAR TV:N I STOLEN FRAMFÖR SOM HADE UNDERHÅLLNING ÅT ALLA...



VÄLKOMMEN TILL ISLAND, FINT VÄDER...



DEN HÄR SÄNGEN DUGER GOTT ÅT MIG



Första arbetsdagen imorgon håll tummarna (Y)


Kommentarer
Postat av: Ellen M

Uppdatera meeeeeer haha!!!!

2011-10-07 @ 13:35:43
URL: http://etastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0